Augantis lietuvių dosnumas – pasitikėjimo ateitimi ženklas

Šv. Velykų išvakarėse rengtos „Maisto banko“ akcijos organizatoriai gali lengviau atsipūsti. Šalies gyventojų nepasiturintiems paaukojamo maisto kiekis byloja, kad žmonės linkę vis plačiau savo pinigines atverti labdarai.

Susumavus duomenis iš septyniasdešimtyje miestų vykusios „Maisto banko“ akcijos paaiškėjo, kad paaukotų maisto produktų vertė vėl viršijo milijono litų atžymą. Balandžio 11-12 dienomis prekybos tinklų lankytojai skurstantiems dovanojo maisto už 1 012 603 litus. Lyginant su prieš metus pavasarį vykusios akcijos rezultatais, „Maisto banko“ atsargos pasipildė dešimtadaliu gausiau.

Labdaros fondo „Maisto bankas“ vadovas Vaidotas Ilgius pažymi, kad kasmet maisto skurstantiems aukoja vis daugiau žmonių. Rinkos tyrimų centro apklausos rodo, kad labdarai aukoja 67,4% Lietuvos gyventojų – daugiau nei pusė jų

„Maisto banko“ vadovo manymu, augantis labdaringos akcijos dalyvių skaičius byloja apie atsigaunančią ekonomikos ir geresnį ateities vertinimą. „Jei ankstesnių „Maisto banko“ akcijų metu vidutinė aukojama suma buvo 5 Lt, tai dabar žmonės maisto labdarai akcijos metu nuperka už daugiau nei 8 litus“, tvirtina Vaidotas Ilgius. Pavasario „Maisto banko“ akcijos metu maisto paaukojo 123 tūkstančiai šalies gyventojų.

„Maisto banko“ akcijai talkino nemažas būrys savanorių. Maistą labdarai rinkti padėjo 7119 savanorių – tai socialinių organizacijų aktyvistai, jaunimas, socialiai atsakingo verslo bendrovių darbuotojai. Akcijoje talkino „Barclays“, „Nordea“, „DHL“, „Unilever“, „Vilniaus duonos“, EMP, „Citus nekilnojamo turto“ kolektyvai. „Savanorių indėlis renkant paramą maistu yra stačiai neįkainojamas“, talkininkams dėkojo V. Ilgius.