Akcija „Gera kaina – Geras darbas“: kiekvienas gyventojų paramos euras virs tikrais daiktais

Nepraėjus nė dviem savaitėm po socialinės akcijos „Gera kaina – Geras darbas“ starto, prekybos tinklas IKI skelbia, kad pirkdami savo mėgstamas prekes gyventojai prisidėjo prie paramos „Maisto bankui“ jau 52 tūkst eurų. Savo ruožtu akciją iniciavęs tinklas jau skyrė daugiau kaip 10 tūkst. eurų, kad atskaičius mokesčius, „Maisto banką“ pasiektų lygiai ta suma, kuria prisidėjo gyventojai. Nepaisant teigiamų ir stabilių rezultatų, siekiant iš esmės atnaujinti turimą įrangą ir išplėsti „Maisto banko“ veiklos geografiją, lėšų reikia daugiau.

Nepraėjus nė dviem savaitėm po socialinės akcijos „Gera kaina – Geras darbas“ starto, prekybos tinklas IKI skelbia, kad pirkdami savo mėgstamas prekes gyventojai prisidėjo prie paramos „Maisto bankui“ jau 52 tūkst eurų. Savo ruožtu akciją iniciavęs tinklas jau skyrė daugiau kaip 10 tūkst. eurų, kad atskaičius mokesčius, „Maisto banką“ pasiektų lygiai ta suma, kuria prisidėjo gyventojai. Nepaisant teigiamų ir stabilių rezultatų, siekiant iš esmės atnaujinti turimą įrangą ir išplėsti „Maisto banko“ veiklos geografiją, lėšų reikia daugiau.

„Kiekvienas gyventojų paramos euras virs tikrais daiktais. Konkrečiai už šią sumą jau visai netrukus įsigysime naują krovininį automobilį, elektrinį auto-krautuvą, grindų plovimo mašiną, nemažą kiekį termo dėžių savo regioniniams padaliniams ir kitų labai reikalingų įrankių. Tai leis priimti daugiau paramos, greičiau nuvažiuoti ir surinkti aukojamus maisto produktus. Išvengsime būtinybės skolintis ar nuomotis transportą, kad neprapultų labdarai geradarių atiduodamas maistas“, – sako Deimantė Žebrauskaitė.

Jos teigimu, noras palaikyti akciją neapsiriboja Lietuvos gyventojais. Išgirdę apie akciją „Gera kaina – Geras darbas“, į „Maisto banką“ kreipėsi tautiečiai iš lietuvių bendruomenės Didžiojoje Britanijoje. Jie išreiškė norą taip pat savo lėšomis prisidėti prie bendro tikslo – šiuo metu ieškoma geriausio būdo, kaip tą padaryti.

„Kasdien IKI pirkėjai remia „Maisto banką“ kiekvienoje iš 230 parduotuvių visoje Lietuvoje, tačiau tai nereiškia, kad akcijos laikotarpiu tai vienintelis būdas skirti paramą. Prie mūsų iniciatyvos jungiasi įvairios organizacijos – tiek verslo, tiek valstybinės. Kiekvienas stengiasi pasiūlyti savo būdą gerinti „Maisto banko“ veiklos sąlygas“, – sako prekybos tinklo IKI viešųjų ryšių vadovė Berta Čaikauskaitė. Pasak jos, prekybos tinklas IKI stengiasi rodyti pavyzdį remdamas „Maisto banką“ tiek maistu, tiek finansiškai.

Primename, jog prekybos tinklas „IKI“ yra didžiausias „Maisto banko“ rėmėjas, generuojantis maždaug 45 proc. maisto, kuris per „Maisto banką“ pasiekia nepasiturinčius Lietuvos žmones. „IKI“ yra vienintelis tinklas, neprekiaujantis paskutinės galiojimo dienos produktais – visi jie keliauja į „Maisto banką“. Vidutiniškai per metus IKI parduotuvės atiduoda 3600 tonų maisto produktų už beveik 6 mln. eurų. Per pirmus 2017 m. mėnesius jau skirta maisto už daugiau nei 4 mln. eurų.

 

Presentation1.jpg