Lietuvos gyventojai aktyviai dalyvauja „Maisto banko“ veiklose (tyrimo duomenys)

Visuomenės nuomonės ir rinkos tyrimų bendrovė „Spinter tyrimai“ 2014 metų balandžio 8–15 dienomis atliko Lietuvos gyventojų tyrimą Omnibus metodu. Šio tyrimo tikslas – išsiaiškinti gyventojų aukojimo „Maisto banko“ akcijose ypatumus bei priežastis, dėl kurių gyventojai žiūrėjo koncertą „Pasidalink“.

Tyrimo duomenys rodo, kad 35 proc. Lietuvos gyventojų dalyvauja „Maisto banko“ akcijose ir aukoja maisto produktų nepasiturintiems. „Maisto banko“ akcijose maistą dažniau teigė aukojusios moterys, aukščiausio išsimokslinimo atstovai, didesnes pajamas turintys respondentai, didmiesčių gyventojai. 41% apklaustųjų „Maisto banko“ akcijos metu aukojo maisto už 5-10 litų, 19% paramai maistu skyrė iki 20 Lt. Didesnes sumas maistui nepasiturintiems išleidžia 15% Lietuvos gyventojų, o ketvirtadalis „Maisto banko“ akcijos dalyvių labdarai skiria iki 5 Lt.

Bendrovės „Spinter tyrimai“ apklausa atskleidė, kad 37% mūsų šalies gyventojų žiūrėjo pernai prieš Kalėdas vykusį LNK ir „Maisto banko“ labdaros TV koncertą „Pasidalink“. 49% žiūrėjusių šį koncertą aukojo nepasiturinčių maitinimui – aukoję dažniau teigė didesnes pajamas turintys respondentai. 30% žiūrėjusių šio koncerto laukė su motyvacija paremti nepasiturinčiųjų maitinimą, 58% pasirinko tą vakarą stebėti koncertą tikėdamiesi gero reginio.

Šis tyrimas padės „Maisto bankui“ komunikuojant tiksliau pasirinkti tikslinę auditoriją ir sutelkti daugiau paramos mažas pajamas gaunančių žmonių maitinimui. Tyrimo rezultatų pristatymą galite pamatyti čia.

Už pagalbą organizuojant šį Lietuvos gyventojų tyrimą dėkojame ryšių su visuomene kompanijai „Vipcommunications“.